Lampa latarnia uliczna qr 50w 5000k
Opis
Oprawa uliczna neutralna barwa 50W 5000lm
✅ lampa uliczna LED 50W
✅ jasność 5000 lm!
Miejsca parkingowe są cenne i poszukiwane. Aby jednak parkowanie nie stało się codzienną uciążliwością i stresem, niezbędne jest optymalne oświetlenie parkingów. Firmy często utrzymują obszerne miejsca parkingowe dla swoich pracowników, a także reprezentacyjne miejsca parkingowe dla klientów i gości. Optymalne oświetlenie musi stwarzać idealne warunki wizualne dla pieszych i kierowców.
Bezpieczeństwo i komfort
Na parkingach najważniejsze jest bezpieczeństwo ludzi i pojazdów. Idealne oświetlenie parkingów jest szczególnie ważne, aby goście i pracownicy mogli łatwo znaleźć drogę. Wymaga to wydajnego i niezawodnego oświetlenia zewnętrznego z wytrzymałymi, odpornymi na warunki pogodowe lampami parkingowymi, które zapewniają wysoką jakość światła.
Lampy masztowe niezawodnie zapewniają optymalne warunki wizualne na parkingach ,przyczyniają się do minimalizacji ryzyka, zapewniając orientację i tworząc poczucie bezpieczeństwa.
Oszczędność i ekologia
Ponadto coraz większego znaczenia nabiera kwestia efektywności energetycznej w oświetleniu zewnętrznym, zwłaszcza dla firm przemysłowych, które pracują w systemie zmianowym i oświetlają parking przez całą noc. W tym przypadku firmy coraz częściej polegają na inteligentnych rozwiązaniach oświetleniowych ze światłami masztowymi, które towarzyszą pracownikom i odwiedzającym w drodze po parkingu.
Specyfikacja:
- ✅ Prąd wejściowy: 85-265V AC 50/60Hz
- ✅ Moc: 50W
- ✅ PF: > 0,95
- ✅ Źródło światła: 50 x 3030 SMD LED
- ✅ Jasność: 5 000 lm
- ✅ Temperatura światła (CCT): 5000K
- ✅ CRI (Ra): >80
- ✅ Kąt rozsyłu światła: 75° x 140°
- ✅ Ściemnialność: Brak
- ✅ Żywotność lampy: 30 000h
- ✅ Ilość cykli włącz/wyłącz: 15 000x
- ✅ Materiał wykonania: Aluminium + PC (klosz)
- ✅ Kolor: Szary
- ✅ Wymiary produktu: 398 x 139 x 50 [mm]
- ✅Średnica otworu: 48 - 50 [mm]
- ✅Klasa odporności: IP65
- ✅Temperatura pracy: -45°C ~ + 65°C
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.